توصیه هایی برای سالم ماندن در محیط کار
نوشته شده توسط : maryam

سلامت خود را در اولویت قرار دهید

 هنگامی که سلامت شما تحت تاثیر قرار می گیرد، کار شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.اولین کاری که باید برای سالم ماندن در محل کار انجام دهید این است که سلامت خود را در اولویت قرار دهید. شما به احتمال زیاد با این موضوع آشنا هستید، اما نکته مهم این است که سلامت همیشه در اولویت قرار دارد، حتی تا به امروز. شما تنها زمانی می توانید کارها را به بهترین نحو انجام دهید که هیچ بیماری را احساس نکنید. چون این یک واقعیت است. در حالی که کار شما بر سلامت شما تاثیر می گذارد، سلامت شما نیز بر کار شما تاثیر می گذارد.

https://salemziba.com/impovering/healthy-foods-in-world/

عاقلانه غذا بخورید

وقتی سر کار هستید، چه می خورید و کجا می خورید؟ غذایتان را می آورید؟ یا مشتری همیشگی فست فودها و فست فودها در نزدیکی دفتر کارتان هستید؟ یا در کارندریا، کافه تریاها یا رستوران ها غذا می خورید؟ هر جا که غذا می خورید، غذای سالم می خورید؟

یک ضرب المثل معروف به این شکل است: شما همان چیزی هستید که می خورید. بنابراین اگر غذای سالم نخورید، نمی توانید انتظار سالم بودن داشته باشید. مقاومت در برابر وسوسه تمام غذاهای خوش مزه دنیا واقعا سخت است. و ما نمی گوییم که نمی توانید در خوردن غذاهای ناسالم زیاده روی کنید. نکته کلیدی اعتدال است. چند نکته کلی برای خوردن سالم اینها هستند:

از غذاهای چرب و چرب پرهیز کنید و غذاهای پرچرب و سبز بیشتری بخورید.

مصرف قند خود را کم کنیداگر چیزی شیرین می خواهید، به جای آن میوه انتخاب کنید.

مصرف غذاهای ناسالم را کم کنید. غذاهایی که کالری بالایی دارند اما برای معده شما کم کالری هستند.

وعده های غذایی متعادل را به موقع بخورید، به خصوص برای صبحانه اینجا را بخوانید

آب بنوشید

گاهی اوقات، هنگامی که شما این قدر روی کار متمرکز هستید، اگر آب نوشیده باشید یا نه، مسیر خود را گم می کنید. برخی افراد، چون بی مزه هستند، آب میوه ها، نوشابه ها و سایر نوشیدنی های طعم دار را به آب سالم ترجیح می دهند. اما برای سالم ماندن در محل کار، باید اطمینان حاصل کنید که آب کافی در بدن خود دارید.

بیشتر کارشناسان بهداشتی توصیه می کنند که حدود ۸ تا ۱۰ لیوان آب یا حداقل ۲ لیتر در روز بنوشید. به هر حال، براساس مطالعات، بدن بزرگسالان از ۵۵ تا ۶۰ درصد آب تشکیل شده است. کم آبی ممکن است مشکل کوچکی به نظر برسد، اما در موارد شدید می تواند باعث مرگ شود. بنابراین، آب خود را بنوشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: